Ana içeriğe atla

ufacık bir yüreğe bu kadar yüklenilmez ki bilader !

Herşey çok güzeldi aslında ama malesef herşey başladığı gibi tatlı bitmiyor. Güzelliklerle dolu bir günün son saatleri size cehennem azabını yaşatabiliyor. Üstelik bunu hemencecik yapmıyor. Bu acıyı daha ii hissedebilmeniz için ağır ağır hareket ediyor. Eminim dün gece 5 yıl yaşlanmışımdır. Varan 1 : Aslında "tam da dişime göre" bir rakip olarak nitelendirdiğim Coderlord ile tavlada kapışmaya başlamıştık. Mücadeleyi de fena götürmüyordum yani... Bir taraftan nargile, bir taraftan gs maçı, bir tarafta muhabbet bir tarafta tavla derken eğlenceli geçen dakikaların ardından acı gerçekle karşılaştık birden. Mücadeleyi 5-4 kaybetmiştim. Olsun "yenildik ama ezilmedik" cümlesini kullanarak başımız dik ayrıldık tavla masasından ama meğerse bu olay sadece bu kötü olaylar zincirinin en başındaki halkadan ibaretmiş. Varan 2: Galatasaray uefa ya veda etti. Bu konuda yorum yapmak bile istemiyorum. Gecenin en kötü anıydı benim için tromsonun attığı gol. Bi uefa şampiyonuna yakışmadı hiç. hem yenildik hem de ezildik :( Varan 3: Büyük konuşmak nedense bana hiç yaramıyor. Dün akşam Coderlord ogame hakkında birşeyler söylerken -filomunda hava da olmasının büyük etkisiyle- "filomu uçururlarsa oyunu bırakırım" gibi bi laf ettim ve eve gelince Ali Usta'dan bir mesaj geldi.
Filona elveda diyebilirsin. Birisi aydan takip etmis. Filo indikten 9 saniye sonra 1752 komuta ile düşman filosu geliyor.
Saat : 23:00 9 saniye... 1,2,3,4,5,6,7,8 ve 9... Çok kısa bir süre. Önce aliyi saat 1.30 da kadar ayakta tutabilmek için büyük gayret sarfettim. Sürekli mesajlaşmalar, bir taraftan dualar... "bu yürek kaldırmaz bu kadar acıyı bir gecede" dedim ama kimseye dinletemedim. Saolsun ali, 9 saniyeyi yettirdi ama malesef gerekli deut olmadığı için filomu savaş tanrılarına kurban vermek zorunda kaldım.
Üzgünüm sado, 9 saniye yetti ama malesef deut olmadığı için filo havalanamadı 1:35
Tek tesellim gezegende oluşacak olan bir aydı ama malesef o da oluşmayınca bir darbe daha almış oldum. Şu an oyunu bıraksam mı bırakmasam mı duygularını arasında gidip gelmekteyim. "devam et" diyen tarafımın en büyük kozu şüphesiz nanit 3. :) "yenildik ama ezilmedik" dipnot: alicim, hızı düşürseydin ya :) Varan 4: Bu saate kadar beklemişken bari şu bizim 17 yaş altı millilerinde maçını izleyeyim dedim. Brezilyayla yarı final maçı ve herkes ezip geçeriz diyor brezilyayı. İlk defa brezilyayı yeneceğimizden dolayı bende çok heyecanlandım ve başladım maçı izlemeye. Daha 14. saniyede brezilya 1 - 0 öne geçti malesef. Sonra 2 - 0 ve sonra 3 - 0. Sonra birde kırmızı kartla devre arasına 10 kişi ve 3 - 0 yenik durumda girdik. Aslında bizimkiler çok iyi oynuyordu fakat (özellikle nuri) bir türlü şansızlığımızı yenemedik. Ben maçtan ümidimi kesmiş bir şekilde yatağa uzanırken bir ara günetikinin "gooooollll" diye bağırmasına uyanmışım. içimden "yahu ne bağırıyorson. 3 - 1 oldu durum. sevinecek ne var?" derken durumun 3 - 3 olduğunu söyleyince güntekin birden şok oldum. 10 kişi maçı 3- 0 dan 3 - 3 e getirmişti. helal olsun dedim. 4. golu ise bir çok fırsatta bir türlü bulamadık. malesef 90. dakikada brezilyanın 4. golu bulup maçın sona ermesiyle bu güzel mücadele sonuçsuz kalmış oldu. tek sevindiğim husus bu takımdaki 6 kişinin galatasarayda oynaması oldu. "yenildik ama ezilmedik" Ha geyret 4 sene sonra tekrar uefa şampiyonu olacaz....

Yorumlar

aliusta dedi ki…
Hızı düşürseymişim. Oldu canım.

Gecenin o saatine kadar zorla ayakta durmuşum, 9 saniyeyi, bir filoyu havalandırmak için yettirmişim de bi de hızı düşürseymişim.

Kusura bakmayın efendim, bu acizin aklına gelmedi.

Alla alla ya :p
Sadettin POLAT dedi ki…
bir musluk bir havuzu 2 saatte diğer bir musluk diğer bir havuzu 3 saatte dolduruyor. başka bir havuzdaki musluk tıkalı olduğu için havuzu boşaltamıyor ve bu nedenle bahçıvan o havuza su vermiyor. bu verilere dayanarak ali bir filoyu hangi hızla söküm işlemine gönderirse 9 saniyede gezegen boşalır ve düşman avucunu yalar ?

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yazılımı Oluşturan Bileşenler Nelerdir?

Yazılımı oluşturan bileşenlerden daha önce söz etmiştik. Şimdi bu bileşenlerin neler oldukları üzerinde biraz duralım. Yazılımı oluşturan bileşenler = Mantık + Veri + Belge + İnsan + Program. Bu bileşenlerin az çok neler olduğunu, neleri kapsadığını biliyoruz ama biz yine de kıyısından köşesinden açıklayalım. Zaten bu yazıdaki asıl amaç yazılım bileşenlerinden belgelemenin yerini ve önemi (dökümantasyon) vurgulamak. Mantık = Yazılım herşeyden önce bir işin bilgisayar aracılığı ile yapılması amacına yöneliktir. Bu nedenle bilgisayarlaştırılmak istenen işin mevcut mantığı bir şekilde yazılıma da yansılıtılmak zorundadır. Veri = Her tür yazılım mutlaka bir veri üzerinde çalışmak durumundadır. Veri işlemeyen yazılımın geliştirilmesi söz konusu değildir. Söz konusu olan veri dış ortamdan alınabileceği gibi yazılımın içerisinde de üretilebilir. Zaten yazılımın temel amacı veriyi bilgiye dönüştürmektir. İnsan = Doğal olarak yazılımın insan bileşeni iki boyutludur. Yazıl

Leyse li'l-insâni illâ mâ seâ

"Leyse li'l-insâni illâ mâ seâ" derken Hudâ; Anlamam hiç meskenetten sen ne beklersin daha? Mehmet Akif Ersoy / Durmayalim Leyse li'l-insâni illâ mâ seâ : Necm Süresi 39. Ayet. [İnsan için ancak çalıştığı vardır.] Meskenet: 1 . Miskinlik, beceriksizlik. 2 . Yoksulluk, fakirlik. (Türk Dil Kurumu) Olay zaten yeterince acik. Yan gelip yatma kardesim. Calis. Bu misralar yazildigi donemde bu anlami tasiyordu fakat zaman ilerledikce baska bir gercegi de gozler onune seriyor.Gerci bu gercek cok kapsamli bir kac satirla anlatilabilecek bir sey degil kaldiki benim bilgim de buna yeterli degil zaten. Ben giris cumlelerini verebilirim gerisini arastirmak yaziyi okuyanlara kalmis. (Matrix gibi bisey oldu bu yaw. Neo'nun kahinle bulusup yanindan ayrildiktan sonra Morpheus ile konusma sahnesi.) Yani kisaca sunu demek istiyorum. Ben bu misrayi ilk okudugumda hic birsey anlamadim. Bu misralari anlayabilmek icin kuran mealine ve turkce sozluklere bakmak zorunda k

Yunus sen bu dünyaya niye geldin?

Göçtü Kervan Ah nice bir uyursun uyanmaz mısın Göçtü kervan kaldık dağlar başında Çağrışı tellallar inanmaz mısın Göçtü kervan kaldık dağlar başında Emr-i hac göçeli hayli zamandır Muhammed cümleye dindir imandır Delilsiz gidilmez yollar yamandır Göçtü kervan kaldık dağlar başında Yunus sen bu dünyaya niye geldin Gece gündüz Hakkı zikretsin dilin Enbiyaya uğramaz ise yolun Göçtü kervan kaldık dağlar başında Yunus Emre