Ana içeriğe atla

Albüm çıkartıyorum

Hepsi bi araya gelse bi Avril olamazlar. Gerçi grupta sarı bi kız var. Hani böğürünce sesinin güzel çıktığını sanan bi grup üyesi var ya. Hahh işte o. bundan önceki iki klipte böğürme imkanı bulmuştu fakat bu son klipte o fırsatı da bulamayınca bence ortaya kötü bir iş çıkmış. Tabi yiğidi öldürüp hakkını yemeyelim. Klipleri güzel olmuş. Öle baştan savma bir klip değil. Emek harcandığı belli ama görüntü herşey demek değildir ki kuzucuklarım. Bakın selda ablanıza. Görüntü yerlerde sürünüyor ama satışlar tam tersi. Gerçi hitap ettiğiniz kitleler çok değişik ama aynı kitleye hitap eden bir sertap bir göksel de sizin için örnek olabilir. Bundan 4-5 yil önce 200.000 satan albümler için "az sattı" derlerdi şimdilerde ise 50.000 - 40.000 gibi rakamları geçen öpüpte başına koyuyor. Bir albüm ise kendi masrafını çıkartması için 20.000 satması yeterli oluyormuş. 20.000 nedir yaw? Bu rakama ben bile ulaşabilirim. bunun için çalışmalara başlıyorum. Gerçi ses yok ben de ama sesi olmayan bir çok insan yüzbinler satıyor bu ülkede. Serdar ortaç ın candan erçetinden daha fazla satış yaptığı bir ülkede neyin ne olacağı hiç belli olmaz valla. Albümü çıkardıktan sonra Nahnu bloga "sadettinpolat albüm çıkartmış" diye bi haber girse kafadan 15.000 satarım. 2000 tane radyolar alsa etti 17.000. Çok ziyaret edilen bloglara yorum niyetine bişeler karalasam ve altına "benim albümüm çıktı aldınız mı?" diye bi link koysam ordanda 2000 satarım. etti mi 19.000 ? 800 tane yurdumun meraklı insanı alsa 19.800. 100 tane de arkdaş, akraba takımı desek 19.900. geriye kalıyor 100 tane kaset. Onları da ben alırım canım. Keseme bereket :) Şimdi albüm mü yapsam yoksa singil mı çıkartsam acaba diye düşünüyorum. Albümde bir çok değerli parça var. Bu yüzden 6 şarkıdan oluşan bir albüm çıkartmayı düşünüyorum. işte albümde yer alacak şerkılar : A: Ali Usta: Bıktım be Usta Ansugo : Kekliği de tuz gölünde avladım Asma kilit: Kır Kilitlerini B: Coderlord: Ubuntusuz her gece Nahnu : Şu karpuzu vursam başıma Borland : bu ide'ler bizim için yazılıyor sevgilim bi tanede sezen den alırım belki :) Şimdi unkapanının yollarını tutma vaktidir. not:şöhret olursam hiçbirinizi tanımam ona göre.

Yorumlar

Adsız dedi ki…
guzel yazi sado :)

albumun ismini yazmayi unutmussun :P
Adsız dedi ki…
az onceki yaziyi yazan :


Oguz

;-)
Adsız dedi ki…
bir şarkı da ben hibe ederim sana, sanatın ve sanatçının her zaman yanında olmuşumdur.

yeni çalışmalarımdan bir tanesi, al kardeşim helali hoş olsun

hortlak sevgilim
Sadettin POLAT dedi ki…
fatihcim bu degerli besteni bana verdigin icin cok tesekkur ederim. artik sagda solda album satislarini artirmak icin taklalar atmak zorunda kalmayacam.

oguz'cum biliyosun kaset 90 lık. geriye kalan yerlere sarkilarin senin tarafindan yapilmis mix lerini koyacaz. soylemeye gerek yok her halde :)
Sadettin POLAT dedi ki…
albüm adını yine yazmamisim.

album adini acikliyorum

hepsine ve herkese inat :)
aliusta dedi ki…
ali usta'dan bıktım be usta için telif aldınız mı birader?

Çok para isterim şimdiden söyleyeyim ben

:)
Adsız dedi ki…
okur okumaz mix yapmaya basladim ve 1 tanesini bitidim piyasaya bomba gibi duseceksin, hit rekorlari kirilacak gok gurleyecek bu mix sayesinde kis bile cok agir gececek, parcamin adi "bizi at koklamaz" hem fantazi hem arabesk, ayni zamanda rock ve rap her kesimden kitleye hitap edebilme ozelligimi kullandim bu mixde helali hos olsun, keseler para dolsun :P
Adsız dedi ki…
her zamanki gibi other i degilde yine anonymous u sectim ve kim oldugum belli degil tabiiki ben Oguz :=)
Adsız dedi ki…
Waaay be sado albüm haaa iyi iş sevdim.

Baksana eğer bir müzik grubuna ihtiyac olursa biliyorsun davulvu olarak burdayım ama kemençe çalan birilerini nerede bulabilirim bilmiyorum.

olmassa rize'den ithal ederiz....


Bu arada SADETTNPOLAT için "KORSAN'A HAYIR" yoksa nereden para kazanacak bu gariban...




TeDDy

Ahmet
Adsız dedi ki…
Sado valla koptum :D
epeydir yoktum buralarda açılmışın sen iyice , şu telif işini bi' konuşsak diyodum ben :P
bu arada iyi bayramlar canım ..
Adsız dedi ki…
anaaa asmacığım için parçalar yazılırlışş beaa

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yazılımı Oluşturan Bileşenler Nelerdir?

Yazılımı oluşturan bileşenlerden daha önce söz etmiştik. Şimdi bu bileşenlerin neler oldukları üzerinde biraz duralım. Yazılımı oluşturan bileşenler = Mantık + Veri + Belge + İnsan + Program. Bu bileşenlerin az çok neler olduğunu, neleri kapsadığını biliyoruz ama biz yine de kıyısından köşesinden açıklayalım. Zaten bu yazıdaki asıl amaç yazılım bileşenlerinden belgelemenin yerini ve önemi (dökümantasyon) vurgulamak. Mantık = Yazılım herşeyden önce bir işin bilgisayar aracılığı ile yapılması amacına yöneliktir. Bu nedenle bilgisayarlaştırılmak istenen işin mevcut mantığı bir şekilde yazılıma da yansılıtılmak zorundadır. Veri = Her tür yazılım mutlaka bir veri üzerinde çalışmak durumundadır. Veri işlemeyen yazılımın geliştirilmesi söz konusu değildir. Söz konusu olan veri dış ortamdan alınabileceği gibi yazılımın içerisinde de üretilebilir. Zaten yazılımın temel amacı veriyi bilgiye dönüştürmektir. İnsan = Doğal olarak yazılımın insan bileşeni iki boyutludur. Yazıl

Leyse li'l-insâni illâ mâ seâ

"Leyse li'l-insâni illâ mâ seâ" derken Hudâ; Anlamam hiç meskenetten sen ne beklersin daha? Mehmet Akif Ersoy / Durmayalim Leyse li'l-insâni illâ mâ seâ : Necm Süresi 39. Ayet. [İnsan için ancak çalıştığı vardır.] Meskenet: 1 . Miskinlik, beceriksizlik. 2 . Yoksulluk, fakirlik. (Türk Dil Kurumu) Olay zaten yeterince acik. Yan gelip yatma kardesim. Calis. Bu misralar yazildigi donemde bu anlami tasiyordu fakat zaman ilerledikce baska bir gercegi de gozler onune seriyor.Gerci bu gercek cok kapsamli bir kac satirla anlatilabilecek bir sey degil kaldiki benim bilgim de buna yeterli degil zaten. Ben giris cumlelerini verebilirim gerisini arastirmak yaziyi okuyanlara kalmis. (Matrix gibi bisey oldu bu yaw. Neo'nun kahinle bulusup yanindan ayrildiktan sonra Morpheus ile konusma sahnesi.) Yani kisaca sunu demek istiyorum. Ben bu misrayi ilk okudugumda hic birsey anlamadim. Bu misralari anlayabilmek icin kuran mealine ve turkce sozluklere bakmak zorunda k

Yunus sen bu dünyaya niye geldin?

Göçtü Kervan Ah nice bir uyursun uyanmaz mısın Göçtü kervan kaldık dağlar başında Çağrışı tellallar inanmaz mısın Göçtü kervan kaldık dağlar başında Emr-i hac göçeli hayli zamandır Muhammed cümleye dindir imandır Delilsiz gidilmez yollar yamandır Göçtü kervan kaldık dağlar başında Yunus sen bu dünyaya niye geldin Gece gündüz Hakkı zikretsin dilin Enbiyaya uğramaz ise yolun Göçtü kervan kaldık dağlar başında Yunus Emre