14 Ocak 2006

Bloglamaya Zaxaz'da Devam...

Yeni blog adresim www.sadettinpolat.com 'dur.
Burasi bu sekilde kalmaya devam edecek, burdaki bazi postlari zamanla zaxaz'a tasimayi dusunuyorum. Yeni evime cay icmeye bekliyorum.... http://www.sadettinpolat.com 1,5 yil kahrimi cektiginden dolayi www.blogger.com'a tesekkur ederim. :)

08 Ocak 2006

Küçük Prens

... ... ... "Burada yapacak bir şeyim kalmadı," dedi. "Yola koyulmalıyım artık." "Gitme," dedi kral. Birine krallık yapmaktan dolayı mutlu olmuştu. "Gitme, seni bakan yapacağım!" "Ne bakanı?" "Şey... Adalet bakanı!" "Ama burada yargılanacak hiç kimse yok ki!" "Bundan emin olamayız," dedi kral. "Krallığımın her yanını dolaşmadım henüz. Çok yaşlıyım. Araba için burası çok küçük. Yürümek de beni yoruyor." "Ben çoktan baktım bile!" dedi küçük prens. Bir kez daha gezegenin arka yüzüne bakıp geldi. Hiç kimse yoktu gerçekten... "O halde kendini yargılayacaksın," dedi kral. "En zoru da budur. Kendini yargılamak başkasını yargılamaya benzemez. Eğer kendini yargılamayı başarabilirsen, o zaman gerçek bilgeliğe ulaşmışsın demektir." ... ... ... Küçük Prens - Bölüm 10

06 Ocak 2006

Keçi İnadı

Sarışın zinciri nereye kadar gidiyor diye azmettim, çabaladım ve sonuca ulaştım. :) sonları severim. oyunu kimin bozduğunu öğrenmeyi ise daha çok işte ravi zinciri (sırasıyla): http://www.nahnu.org/ http://kudra.blogspot.com/ http://pagan.cisday.org/ http://www.cisday.org/ http://www.imlech.com/2006/01/03/mukemmel-bi-olay/ http://www.cemshid.gen.tr/internet/sarisinlar_icin_cok_komik_bir_yil.html http://oyuncak-bebek.blogspot.com/2006/01/aptal-sarn.html http://e.domaindlx.com/uver/devam.asp?yid=70 http://limkaave.blogspot.com/2006/01/aptal-sarn.html http://jawussjan.blogspot.com/2006/01/aptal-sarn.html http://tosbagalar.blogspot.com/2006/01/aptal-sarn.html --> kaset burda başa sarıyor ve kısır bir döngüye giriyor. ne güzel tıklaya tıklaya gidiyodum. allahsiz toosbaalar işi bozdu :) http://oyuncak-bebek.blogspot.com/2006/01/aptal-sarn.html acaba gercek sarisin kim? onur sen misin yoksa ? soldan saga : murat, iski, ibo, kürşat. ortada sırıtan da onur. kamerada bendeniz.

04 Ocak 2006

İllere göre nargile içim durumları

Rize : Bekirden fırsat kalmadığı için pek birşey anlamıyorum Ankara : Genelde beraber içecek kimse olmadığından yarıda bırakıyorum Osmaniye : Tütün kaçak olduğundan iç(e)miyorum

03 Ocak 2006

sıpa lar

4 ay sonra sigara içiyorum. pall mall. deriiiiiiin deriiiiiiin çekiyorum. aylar sonra ve gecenin bu saatinde sigara içmemin nedeni arkadaşın bilgisayarıma bulaştırdığı spy. üstelik dikkat et spy falan bulastırma uyarılarıma rağmen. masa üstüne infected spy gibi bir not c sürücüsüne de c:\secure32.html diye bi dosya atan bir spy. birde spy sherif diye lanet bişe kurmuş tam sinirlik. XoftSpy ve ewido diye bişeler buldum sistemi tarattiriyorum. arkadaşa ceza olsun diye de son sigarasını ben içiyorum :) bakalım temizlenecek mi? yoksa sistemi bi kaç gün geriye yüklemem gerekecek. bununda sonuçlarını kestiremiyorum. gazamız mübarek ola ! dipnot: lanet şeyi özlemişim bea. 4 ay üstüne de içince insan bi tuhaf oluyo. //edit: (05:01) hala tam olarak silinmemiş. kendi kendine pencereler açılıp duruyor yaw yapılacaklar : 1 - spy ları temizle 2 - trojanları temizle 3 - spy ve trojan yazanları temizle 4 - spy ları bilgisayara bulaştıranları temizle 5 - bunları yaparken hadise - stir me up dinle //edit: (05:14) ortalık sakinleşti. artık uyuyabilirim. -ogame'i kontrol ettikten sonra- http://help.lockergnome.com/lofiversion/index.php/t41256.html report l2mfix Command Line Process Viewer/Killer/Suspender for Windows NT/2000/XP V2.03 Copyright(C) 2002-2003 Craig.Peacock@beyondlogic.org Killing PID 1700 'rundll32.exe' Restoring Sedebugprivilege: Granting SeDebugPrivilege to Administrators ... successful Scanning First Pass. Please Wait! First Pass Completed Second Pass Scanning Second pass Completed! moving: D:\WINDOWS\system32\__delete_on_reboot__CfdbLangPT_BR.dll Successfully Moved: D:\WINDOWS\system32\__delete_on_reboot__CfdbLangPT_BR.dll moving: D:\WINDOWS\system32\hr0405dqe.dll Successfully Moved: D:\WINDOWS\system32\hr0405dqe.dll moving: D:\WINDOWS\system32\lvr2099oe.dll Successfully Moved: D:\WINDOWS\system32\lvr2099oe.dll moving: D:\WINDOWS\system32\mv0ol9d31.dll Successfully Moved: D:\WINDOWS\system32\mv0ol9d31.dll moving: D:\WINDOWS\system32\rGsmontr.dll Successfully Moved: D:\WINDOWS\system32\rGsmontr.dll