25 Ağustos 2014

Akbank Neo Kart ve Paypal

Neo kartimi paypal hesabima tanimladiktan sonra kartimin paypal tarafindan onaylanabilmesi icin kartimdan cektigi ufak bir meblagin aciklama kisminda bankaya gonderdigi 4 hane kodu musteri hizmetlerinden ogrenip hesabima girmem gerekiyordu. Akbank nusteri temsilcisi israrla paypalin kendilerine boyle bir kod gondermedigini soyluyordu ve bu sorun ile ilgili olarak paypal ile gorusmemi kendisinin yapabilecegi birsey bulunmadigini belirtiyordu. En az 25 dakika bu problemin paypaldan kaynaklanmadigini akbankin altyapisindan kaynaklanan bir sorun oldugunu soylememe ragmen herhangi bir tesiri olmadi. Musteri hizmetlerinin sorunumu cozmek yerine beni basindan savmaya calistigini dusundugum andan itibaren de bagirip cagirmaya basladim artik. Daha yetkili biriyle gorusmek istedigimi belirtip beni ilgili kisiye aktarmasini soyledim. Yetkili kisiye de durumu en bastan izah ettim , yetkili kiside kendi sistemlerinde bir sorun olmadigini durumu paypala iletmem gerektigini soyleyince yine sinirlendim ve sorunumu cozmek adina yeterince caba sarfetmediklerini , en azindan bilgi islem birimlerine danismalari gerektigini soyleyince beni hatta biraz bekletip baska birimlere danisip gerekli olan paypal kodunu bulup bana soylediler. Ilgili kodun kendi ekranlarinda degil baska bir ekranda oldugunu ordan bakip ogrendigini soyledi. Akbankin musteri hizmetlerini gostermis olduklari bu cozum odakli(!) anlayistan dolayi tebrik ediyorum. Bagirip cagirmasak kendilerinden kaynaklanan bu sorunumu cozmeyecekler.
Yorum Gönder