Ana içeriğe atla

Ne kadar evciliz ?

İşte o sırada bir tilki çıkıverdi ortaya.
“Günaydın” dedi tilki.
“Günaydın” dedi küçük prens kibarca. Ama etrafına baktığında kimseyi göremedi.
“Buradayım! Elma ağacının altında.”
“Sen kimsin? Çok güzel görünüyorsun.”
“Ben bir tilkiyim.”
“Gel, birlikte oynayalım. Öyle mutsuzum ki” dedi küçük prens.
“Seninle oynayamam” dedi tilki, “ ben evcil bir hayvan değilim.”
“Buna çok üzüldüm” dedi küçük prens. Ama biraz düşündükten sonra: ”Evcil ne demek?” diye sordu.
“Anladığım kadarıyla burada yaşamıyorsun” dedi tilki, “kimi arıyorsun?”
“İnsanları arıyorum,” dedi küçük prens, “ peki ama ‘evcil’ ne demek?”
“İnsanlar,” dedi tilki, “tüfeklerle dolaşırlar ve avlanırlar. Tam bir baş belasıdırlar. Bir de tavuk yetiştirirler. Tüm işleri bundan ibarettir. Sen de mi tavuk arıyorsun?”
“Hayır, ben arkadaş arıyorum. Ama ‘evcil’ ne demek?”
“Bu pek sık unutulan bir şeydir. ‘Bağ kurmak’ anlamına gelir.”

Kucuk Prens'ten

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BMO'yu Bekliyorumdur

Bilgisayar Mühendisleri Odası Yönetmeliğinin 91. maddesine göre bir iş yerinde en az üç oda üyesi varsa ilgili işyerine işyeri temsilcisi atanabilir. TÜRK MÜHENDİS VE MİMAR ODALARI BİRLİĞİ BİLGİSAYAR MÜHENDİSLERİ ODASI ANA YÖNETMELİĞİ İşyeri ve iş bölgesi temsilcilikleri MADDE 91 – (Başlığı ile birlikte değişik:RG-2/10/2014-29137) (1) En az üç üyenin bulunduğu işyerlerinde veya iş bölgelerinde oda-üye ilişkilerini geliştirmek amacı ile oda yönetim kurulu kararı ile işyeri ve iş bölgesi temsilcilikleri kurulabilir. İşyeri ve iş bölgesi temsilcisi ve yardımcıları şube yönetim kurulu ya da şube yok ise oda yönetim kurulu kararı ile atanır ve görevden alınır. İşyeri ve iş bölgesi temsilcilerinin görevleri oda yönetim kurulu tarafından belirlenir. İşyerinde oda - üye ilişkilerini daha etkili hale getirebilmek için odaya başvurdum ve çalıştığım işyerine beni ya da yönetim kurulunun uygun göreceği başka bir üye arkadaşın işyeri temsilcisi olarak belirlenmesini talep ettim. (Bu ta...