Ana içeriğe atla

Ntvmsnbc'nin yaptığı büyük ayıp

Ntv'de yayınlanan Ve İnsan programı yeni yayın dönemi ile birlikte yeniden yayınlanmaya başladı. Programın sonunda yer alan resimleri internetten bilgisayarınıza indirmenize yardımcı olan bir program hazırlamıştık ama resimleri internete koyan amcalar ufak bir değişiklik yapınca programımız açıklama metinleri almış olmasına rağmen resimleri gösterirken açıklama dosyası bulunamadı diye hata veriyordu. Resimleri kaydettiği yere gidip bakınca açıklama metinlerinide gayet başarılı bir şekilde almıştı. Sorun neden kaynaklanıyor diye düşünürken "Soldaki Sıfır Önemsizdir" lafı aklıma geldi. Bu matematikte doğru olabilir ama benim programımda soldaki sıfır pekala önemliydi.. :) Efendim sorun şu.. Eskiden resimler 1.jpg, 2.jpg, 3.jpg olarak gidiyordu bende açıklamaları 1.txt, 2.txt, 3.txt olarak kaydediyordum. Amcalarım resimleri 01.jpg, 02.jpg olarak kaydetmeye başlayınca sorun çıktı haliyle. Program açıklama metinleri 01.txt olarak arıyor fakat açıklamalar 1.txt dosyasında. Allahtan sorunu kısa sürede çözdük ama turkiyeweb.com un ftpsi kapalı olduğundan programı güncelleyemiyoruz. Programın yeni halini isteyen olursa sadettinpolat@mail.ru adresine mail atması yeterlidir. Sorun çıkartan satır: memo2.Lines.SaveToFile(Edit1.Text + projectName + '\'+IntToStr(i) + '.txt'); Sorunu çözen satır: memo2.Lines.SaveToFile(Edit1.Text + projectName + '\'+ChangeFileExt(Resimler[i],'') + '.txt'); Programın web sitesi: http://www.turkiyeweb.com/veinsan/

Yorumlar

aliusta dedi ki…
Programdaki bu hatayı ben bildirdim. Bunu de ekleyelim lütfen :)
Sadettin POLAT dedi ki…
hatayı bize bildiren Ali SARI adlı kişiye teşekkür ediyoruz.... :)
Sadettin POLAT dedi ki…
aslında sana ceza vermek lazım. senin yazdığın hatayla yazıda geçen hata arasında ne kadar fark var değil mi?

metinleri düzgün bir şekilde alıyor lakin doğru olarak göstermiyordu.
insanları yanlış yönlendirmeye utanmıyor musun?

Ali Sarı mailde demiş ki....
resimleri alıyor ama metinlerde problem var
hiçbirini almıyor
aliusta dedi ki…
Sıkıştığımız zamanlarda imdadımıza yetişen atasözlerimize müracaat ediyoruz yine: "Benim adım Hıdır, elimden gelen budur!"

:)
aliusta dedi ki…
Programın yeni sürümü http://www.zaxaz.com/veinsan/VeInsan_New.exe adresinden indirilebilir :)
Adsız dedi ki…
ayrıca turkiyeweb.com domainini ödemedim, düşmüş sanırım.

bilginize
Sadettin POLAT dedi ki…
biz onun muhabbetini burda yaptiydik :)

http://alisari.zaxaz.com/?p=246

Bu blogdaki popüler yayınlar

BMO'yu Bekliyorumdur

Bilgisayar Mühendisleri Odası Yönetmeliğinin 91. maddesine göre bir iş yerinde en az üç oda üyesi varsa ilgili işyerine işyeri temsilcisi atanabilir. TÜRK MÜHENDİS VE MİMAR ODALARI BİRLİĞİ BİLGİSAYAR MÜHENDİSLERİ ODASI ANA YÖNETMELİĞİ İşyeri ve iş bölgesi temsilcilikleri MADDE 91 – (Başlığı ile birlikte değişik:RG-2/10/2014-29137) (1) En az üç üyenin bulunduğu işyerlerinde veya iş bölgelerinde oda-üye ilişkilerini geliştirmek amacı ile oda yönetim kurulu kararı ile işyeri ve iş bölgesi temsilcilikleri kurulabilir. İşyeri ve iş bölgesi temsilcisi ve yardımcıları şube yönetim kurulu ya da şube yok ise oda yönetim kurulu kararı ile atanır ve görevden alınır. İşyeri ve iş bölgesi temsilcilerinin görevleri oda yönetim kurulu tarafından belirlenir. İşyerinde oda - üye ilişkilerini daha etkili hale getirebilmek için odaya başvurdum ve çalıştığım işyerine beni ya da yönetim kurulunun uygun göreceği başka bir üye arkadaşın işyeri temsilcisi olarak belirlenmesini talep ettim. (Bu ta...