Ana içeriğe atla

Sabahın bereketi

Buna inanan bir insan olarak genelde bu nimetten faydalanamayan birisiyim. Uzun süredir ilk defa saat 7:30 da kalkıp dışarı çıkmıştım ki birden sabahın bereketiyle karşılaştım. Ben: Abi bi kısa winston bide kibrit. -3 milyon büfeciye uzatılır. 2 * 1 milyon + 4 * 250.000- Büfeci: Buyur kardeş. -1 * 250.000 + 1 * 50.000 + 1 * kısa winston + 1 * kibrit- Ben: Abi para üstünü fazla verdin galiba. Büfeci: Yok yok doğru. Sigaranın fiyatı düştü. 2.600 oldu Ben: Eyvallah....

Yorumlar

aliusta dedi ki…
Güzel olmuş. Ben de az önce öğrendim ucuzladığını. Gerçi habire uğraşmasalar daha iyi olurdu ya neyse. Kaşınmayalım :)
aliusta dedi ki…
domates'in fikrine katılıyorum ve ben de buradan yetkililere sesleniyorum: zam gelmeyen sigara istiyoruz! (bir de bitmeyen kontor istiyoruz!)
Sadettin POLAT dedi ki…
sigaraya zam gelmemesi de güzel bir fikir aslında ama bitmeyen sigara olsa nasıl olur. Mesela benim şimdi cebimde para var ama asansörle inip bakkaldan sigara almaya üşendiğim için şu an sigara içemiyorum. Yetkililere seslenelim. Bitmeyen sigara istiyoruz. Bi kere aldın mı isterse yüz kere zam gelsin. :)
aliusta dedi ki…
Bitmeyen sigara? E güzel. Bence bir mahsuru yok :P

Bu blogdaki popüler yayınlar

BMO'yu Bekliyorumdur

Bilgisayar Mühendisleri Odası Yönetmeliğinin 91. maddesine göre bir iş yerinde en az üç oda üyesi varsa ilgili işyerine işyeri temsilcisi atanabilir. TÜRK MÜHENDİS VE MİMAR ODALARI BİRLİĞİ BİLGİSAYAR MÜHENDİSLERİ ODASI ANA YÖNETMELİĞİ İşyeri ve iş bölgesi temsilcilikleri MADDE 91 – (Başlığı ile birlikte değişik:RG-2/10/2014-29137) (1) En az üç üyenin bulunduğu işyerlerinde veya iş bölgelerinde oda-üye ilişkilerini geliştirmek amacı ile oda yönetim kurulu kararı ile işyeri ve iş bölgesi temsilcilikleri kurulabilir. İşyeri ve iş bölgesi temsilcisi ve yardımcıları şube yönetim kurulu ya da şube yok ise oda yönetim kurulu kararı ile atanır ve görevden alınır. İşyeri ve iş bölgesi temsilcilerinin görevleri oda yönetim kurulu tarafından belirlenir. İşyerinde oda - üye ilişkilerini daha etkili hale getirebilmek için odaya başvurdum ve çalıştığım işyerine beni ya da yönetim kurulunun uygun göreceği başka bir üye arkadaşın işyeri temsilcisi olarak belirlenmesini talep ettim. (Bu ta...