Ana içeriğe atla

YTL Geliyor!

Malum 2005 te YTL geliyor. Aklımız ve cebimiz biraz karışacak galiba :) Biraz hafif kalır aslında. Çok karışacak demek daha doğru olur. Neden? Para türü belirtilmeden yapılmış bir çok anlaşma var. Bankalar ve devlet kuruluşları ytl için bir takım çalışmalar yaptı fakat yapmış oldukları bu çalışmaların tam anlamıyla doğru çalıştığı söylenemez. Hepside hala önemli hatalar içeriyor ve bu hataların 2005 ten önce tespiti mümkün değil. 2005 te sistemlerde bir sürü hata olduğu tespit edilecek fakat ne zaman düzeltileceği soru işareti. Yapılan mali hesapların hiçbiri birbirini tutmayacak. Kısaca evdeki ve çarşıdaki hesap misali olacak. İnsanlar yanlış harcarım, elimdeki para boşa gider korkusuyla nakitlerini saklayacaklar ve piyasada nakik sıkıntısı başgösterecek. Yeniliklere karşı genlerimizde olan direnç gösterme eylemi burdada meydana çıkacak ve ortalıkta dolaşan milyonlarca tl ve ytl insanların aklını karıştıracak. -Yetişin paramı çaldı. -Teyze tl mi ytl mi? -ne diyon sen a evladım? -tl ise kovalamaya değmez diyom teyze. Buda yeni bir krizin eşiğinde olduğumuzun bir göstergesi. 2005 te en karlı çıkacak insan şüphesiz milli piyangonun büyük talihlisi olacak. Çünkü karı zararından fazla olacak. Bunların hepsini elimde yeterli medya gücü olsa kaos yaratabilir miyim sorusuna cevap aradığım için yazdım. Çünkü iskinin web sitesinde gördüğüm tl/ytl hesaplayıcısı beni mest etti :) iskinin web sitesi

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BMO'yu Bekliyorumdur

Bilgisayar Mühendisleri Odası Yönetmeliğinin 91. maddesine göre bir iş yerinde en az üç oda üyesi varsa ilgili işyerine işyeri temsilcisi atanabilir. TÜRK MÜHENDİS VE MİMAR ODALARI BİRLİĞİ BİLGİSAYAR MÜHENDİSLERİ ODASI ANA YÖNETMELİĞİ İşyeri ve iş bölgesi temsilcilikleri MADDE 91 – (Başlığı ile birlikte değişik:RG-2/10/2014-29137) (1) En az üç üyenin bulunduğu işyerlerinde veya iş bölgelerinde oda-üye ilişkilerini geliştirmek amacı ile oda yönetim kurulu kararı ile işyeri ve iş bölgesi temsilcilikleri kurulabilir. İşyeri ve iş bölgesi temsilcisi ve yardımcıları şube yönetim kurulu ya da şube yok ise oda yönetim kurulu kararı ile atanır ve görevden alınır. İşyeri ve iş bölgesi temsilcilerinin görevleri oda yönetim kurulu tarafından belirlenir. İşyerinde oda - üye ilişkilerini daha etkili hale getirebilmek için odaya başvurdum ve çalıştığım işyerine beni ya da yönetim kurulunun uygun göreceği başka bir üye arkadaşın işyeri temsilcisi olarak belirlenmesini talep ettim. (Bu ta...