Ana içeriğe atla

Küçük bir hikaye

Evvel zaman içinde mışlı zaman dışında develer tellal iken pireler berber iken, ortalıklarda kısa winston adlı bir sigara markası yok iken, yazılım mühendisliği daha yeni yeni oluşuyorken, delphinin 0.001 beta sürümü henüz test edilmeye başlamış iken ben birisiyle tanıştım. Adı: ? Hay tanışmaz olaydım. Yedi bitirdi beni. Cimriiiiiiiii, dediğim dediiiiiiiiiiiiik, huysuuuuuuuuuuuzz, geçimsiiiiiiiiiiiz, pimpirikliiiiiiiiii, kendini beğenmiiiişşşş, menfaatçiiiiii..... Kim mi? Reklamlardan sonra... (ipucu: kel + mac + freehand)

Yorumlar

aliusta dedi ki…
Tahmin hakkım kullanmak istiyorum, mümkün müdür? :)
Sadettin POLAT dedi ki…
çok fazla ipucu verdim galiba :)
tahmin yerine direkt cevabı vereceğini bildiğim için boşuna kendini yorma istersen :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

BMO'yu Bekliyorumdur

Bilgisayar Mühendisleri Odası Yönetmeliğinin 91. maddesine göre bir iş yerinde en az üç oda üyesi varsa ilgili işyerine işyeri temsilcisi atanabilir. TÜRK MÜHENDİS VE MİMAR ODALARI BİRLİĞİ BİLGİSAYAR MÜHENDİSLERİ ODASI ANA YÖNETMELİĞİ İşyeri ve iş bölgesi temsilcilikleri MADDE 91 – (Başlığı ile birlikte değişik:RG-2/10/2014-29137) (1) En az üç üyenin bulunduğu işyerlerinde veya iş bölgelerinde oda-üye ilişkilerini geliştirmek amacı ile oda yönetim kurulu kararı ile işyeri ve iş bölgesi temsilcilikleri kurulabilir. İşyeri ve iş bölgesi temsilcisi ve yardımcıları şube yönetim kurulu ya da şube yok ise oda yönetim kurulu kararı ile atanır ve görevden alınır. İşyeri ve iş bölgesi temsilcilerinin görevleri oda yönetim kurulu tarafından belirlenir. İşyerinde oda - üye ilişkilerini daha etkili hale getirebilmek için odaya başvurdum ve çalıştığım işyerine beni ya da yönetim kurulunun uygun göreceği başka bir üye arkadaşın işyeri temsilcisi olarak belirlenmesini talep ettim. (Bu ta...