Ana içeriğe atla

İskender

bi git başımdan allah aşkına....

Yorumlar

aliusta dedi ki…
Kim bu İskender?
Kebap olan İskender'e karşı böylesine bir kelam etmeyeceğine göre :-)
Sadettin POLAT dedi ki…
kırıkkaleden ev arkadaşı...
bürodayız, çok işim var. "hadi gidelim" diye başımın etini yerken söylediğim bir söz. :)
aliusta dedi ki…
cık cık cık.
İnsan ev arkadaşına "git başımdan" der mi?

Ama Atilla İlhan'ın dediği gibi diyorsan sorun yok. Yani:
"Git başımdan Aysel
Seni seviyorum."