Ana içeriğe atla

Acıktıııııımmmmmmmmm!

Ramazan geldi hoşgeldi. Saat 2:14 iftara daha 4 saatten fazla var ve ben acıktım. susuzluk durumu iyi ama midem bom boş. sahurda yapmadıydık akşam :) neyse şöle eğlenceli sitelere girelimde zaman su gibi akıp gitsin .... nerde eski ramazanlar kardeşim..... ?

Yorumlar

aliusta dedi ki…
Acikmak, bir yasam belirtisidir birader. Ne güzel işte, yaşıyorsun :)