Ramazan geldi hoşgeldi.
Saat 2:14 iftara daha 4 saatten fazla var ve ben acıktım.
susuzluk durumu iyi ama midem bom boş. sahurda yapmadıydık akşam :)
neyse şöle eğlenceli sitelere girelimde zaman su gibi akıp gitsin ....
nerde eski ramazanlar kardeşim..... ?
"O halde kendini yargılayacaksın," dedi kral. "En zoru da budur. Kendini yargılamak başkasını yargılamaya benzemez. Eğer kendini yargılamayı başarabilirsen, o zaman gerçek bilgeliğe ulaşmışsın demektir." Küçük Prens - Bölüm 10
Yorumlar