Ana içeriğe atla

Biliyorsan konus alim sansinlar...

bilmiyorsan sus adam sansinlar. Yorum falan yazmiyorum. Adamlar arama motoru yaptik diye piyasada gezebiliyorlar. Celik.neti yaptiklari boyle abidik gubidik islerden sebep oldum olasi sevmem zaten. Ne yaparlarsa hep yarida birakiyorlar veya yaptiklari bi halta benzemiyor. isin kotu tarafi turk.internet.com gibi onem verdigim ciddi bir site bu arama motorunu haber yapabiliyor. insan haber yaparken en azindan sole ufaktan bi arama islemi falan yapar ne halt oldugunu gorur sitenin. sinirlenmiycem sinirlenmiycem sinirlenmiycem

bu ne rezilliktir kardesim........

Yorumlar

Adsız dedi ki…
bir değerli yazarın iki mısra şiiri bu konuya (fener)tutar inş.

çalışıyorum.çalışıyorsun.çalışıyor.
çalışıyoruz.çalışıyorsunuz.çalışıyorlar...!

birde yazmak fiilini çekelim:

yazıyorum.yazıyorsun.yazıyor
yazıyoruz.yazıyorsunuz.yazıyorlaar!

çekimlerdeki fark 3.çoğul zamirlerin eylemlerindeki farklılıktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

BMO'yu Bekliyorumdur

Bilgisayar Mühendisleri Odası Yönetmeliğinin 91. maddesine göre bir iş yerinde en az üç oda üyesi varsa ilgili işyerine işyeri temsilcisi atanabilir. TÜRK MÜHENDİS VE MİMAR ODALARI BİRLİĞİ BİLGİSAYAR MÜHENDİSLERİ ODASI ANA YÖNETMELİĞİ İşyeri ve iş bölgesi temsilcilikleri MADDE 91 – (Başlığı ile birlikte değişik:RG-2/10/2014-29137) (1) En az üç üyenin bulunduğu işyerlerinde veya iş bölgelerinde oda-üye ilişkilerini geliştirmek amacı ile oda yönetim kurulu kararı ile işyeri ve iş bölgesi temsilcilikleri kurulabilir. İşyeri ve iş bölgesi temsilcisi ve yardımcıları şube yönetim kurulu ya da şube yok ise oda yönetim kurulu kararı ile atanır ve görevden alınır. İşyeri ve iş bölgesi temsilcilerinin görevleri oda yönetim kurulu tarafından belirlenir. İşyerinde oda - üye ilişkilerini daha etkili hale getirebilmek için odaya başvurdum ve çalıştığım işyerine beni ya da yönetim kurulunun uygun göreceği başka bir üye arkadaşın işyeri temsilcisi olarak belirlenmesini talep ettim. (Bu ta...