Ana içeriğe atla

İskender

bi git başımdan allah aşkına....

Yorumlar

aliusta dedi ki…
Kim bu İskender?
Kebap olan İskender'e karşı böylesine bir kelam etmeyeceğine göre :-)
Sadettin POLAT dedi ki…
kırıkkaleden ev arkadaşı...
bürodayız, çok işim var. "hadi gidelim" diye başımın etini yerken söylediğim bir söz. :)
aliusta dedi ki…
cık cık cık.
İnsan ev arkadaşına "git başımdan" der mi?

Ama Atilla İlhan'ın dediği gibi diyorsan sorun yok. Yani:
"Git başımdan Aysel
Seni seviyorum."

Bu blogdaki popüler yayınlar

BMO'yu Bekliyorumdur

Bilgisayar Mühendisleri Odası Yönetmeliğinin 91. maddesine göre bir iş yerinde en az üç oda üyesi varsa ilgili işyerine işyeri temsilcisi atanabilir. TÜRK MÜHENDİS VE MİMAR ODALARI BİRLİĞİ BİLGİSAYAR MÜHENDİSLERİ ODASI ANA YÖNETMELİĞİ İşyeri ve iş bölgesi temsilcilikleri MADDE 91 – (Başlığı ile birlikte değişik:RG-2/10/2014-29137) (1) En az üç üyenin bulunduğu işyerlerinde veya iş bölgelerinde oda-üye ilişkilerini geliştirmek amacı ile oda yönetim kurulu kararı ile işyeri ve iş bölgesi temsilcilikleri kurulabilir. İşyeri ve iş bölgesi temsilcisi ve yardımcıları şube yönetim kurulu ya da şube yok ise oda yönetim kurulu kararı ile atanır ve görevden alınır. İşyeri ve iş bölgesi temsilcilerinin görevleri oda yönetim kurulu tarafından belirlenir. İşyerinde oda - üye ilişkilerini daha etkili hale getirebilmek için odaya başvurdum ve çalıştığım işyerine beni ya da yönetim kurulunun uygun göreceği başka bir üye arkadaşın işyeri temsilcisi olarak belirlenmesini talep ettim. (Bu ta...